Gratis webinarer om Intercount - bliv tryg ved arbejdsgangen

Få svar på dine spørgsmål og bliv tryg ved arbejdsgangen i InterCount til de 3 gratis webinarer om henholdsvis Control Basis, Bilagskontering og Hjælpetekster samt Bilagets rejse fra start til slut.

Nu har du mulighed for at blive klædt grundigt på til at varetage dine daglige arbejdsopgaver i InterCount og blive helt tryg ved de nye processer, der er en del af din hverdag. D. 23. marts og d. 30. marts kan du nemlig tilmelde dig et eller flere af de 3 gratis webinarer om InterCount, der giver dig en grundig introduktion og gennemgang med plads til spørgsmål og input fra dig.

Webinar: Kom godt i gang med Control Basis

Torsdag 23. marts kl. 10.00-11.00

Tilmeld dig webinaret om Control Basis og bliv tryg ved arbejdsgangen og de nye funktioner, som giver dig mulighed for at foretage rettelser til din bogføring. På webinaret lærer du blandt andet, hvordan du håndterer posteringer under ”Kræver handling”, og hvordan du forholder dig til den automatiske kontering, der er en vigtig fordel i arbejdet med din bogføring.

Tilmeld dig her

 

Webinar: Kom godt i gang med Bilagskontering og Hjælpetekster

23. marts kl. 11.30-12.30

Få en grundig introduktion til funktionerne Bilagskontering og Hjælpetekster, der hjælper dig med at styre din kontering med sikker hånd. På webinaret lærer du blandt andet, hvordan du opsplitter en faktura og fordeler

regningen på flere udgifter, og hvordan du opretter automatiske regler i din kontering, så du for alvor kan spare tid i arbejdsdagen.

Tilmeld dig her

 

Webinar: Bilagets rejse fra start til slut

Torsdag 30. marts kl. 11.00-12.00

Bliv helt sikker på, hvordan du får den mest effektive og sikre arbejdsgang, når du arbejder med InterCounts bilagsfunktioner. Til webinaret bliver du sat godt ind i, hvordan du betaler og arkiverer dine bilag, så du undgår fejl, og du introduceres til den nye funktion, der gør det muligt for dig at håndtere alle typer af bilag.

Tilmeld dig her

 

De tre webinarer er din chance for at se, hvordan du mest effektivt bruger InterCount, og så er det en oplagt mulighed for at blive godt introduceret til de nye funktioner, der frigives d. 23. marts, så du hurtigt kan få glæde af de nye fordele.

Spørgsmål er naturligvis velkomne til alle webinarer, så tag dine overvejelser, input og konkrete spørgsmål med. Og husk – det er op til dig, om du ønsker at deltage i 1 enkelt webinar eller dem alle 3.

Vi ses til webinar om InterCount!

LHN's Intercount ansvarlige

Anja Jürgensen Kruhl

Anja Jürgensen Kruhl
Regnskabsassistent, Virksomhedssekretær

Dir. tlf.: 73642912
E-mail: aj@lhn.dk

Sarah Berg Matzen

Sarah Berg Matzen
Regnskabsassistent

Dir. tlf.: 73642922
E-mail: sbm@lhn.dk

Få vores nyheder direkte i din indbakke!